Την Τρίτη 2 Απριλίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας μια σειρά από εργαστήρια για όλες τις τάξεις. Κάθε τάξη συμμετείχε σε τρία διαφορετικά εργαστήρια, με θεματολογία προσαρμοσμένη στην ηλικία των μαθητών και μαθητριών.
🔹 Σταθμός 1: Το αγαπημένο μου βιβλίο
Οι μαθητές/ριες των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων παρουσίασαν το αγαπημένο τους βιβλίο και είχαν τη δυνατότητα να ντυθούν σαν τον ήρωα της ιστορίας.
🔹 Σταθμός 2: Γράμμα στον αγαπημένο σου ήρωα
Οι μαθητές/ριες των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων έγραψαν ερωτήσεις που θα ήθελαν να απευθύνουν σε έναν αγαπημένο τους ήρωα από παιδικό βιβλίο.
🔹 Σταθμός 3: Ζωντανεύοντας το εξώφυλλο
Οι μαθητές/ριες των Α’, Β’ και Ε’ τάξεων δημιούργησαν σε ομάδες εξώφυλλα βιβλίων με σχέδια και χρώματα.
🔹 Σταθμός 4: Βιβλιοθήκη
Με τις Α’, Β’ και Γ’ τάξεις συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τη λειτουργία της βιβλιοθήκης, τον δανεισμό και τα δικαιώματα των αναγνωστών.
🔹 Σταθμός 5: Ατομική δημιουργία σελιδοδείκτη
Οι Γ’, Δ’ και Στ’ τάξεις δημιούργησαν σελιδοδείκτες βασισμένους στο φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.
🔹 Σταθμός 6: Ομαδική βιβλιοπαρουσίαση
Οι μαθητές/ριες των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων άκουσαν απόσπασμα από επιλεγμένο βιβλίο και συμπλήρωσαν σχετικό έντυπο βιβλιοπαρουσίασης.
Οι δράσεις οργανώθηκαν από τους/τις εκπαιδευτικούς όλων των τάξεων με στόχο την ενίσχυση της σχέσης των παιδιών με το βιβλίο και την ανάγνωση.





